• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

موجودات بیگانه فضائی در دماوند

  • کد خبر : 51324
  • 06 شهریور 1400 - 5:50
موجودات بیگانه فضائی در دماوند
بام نیوز: تصاویری که هر سال در ایام تابستان از کوه دماوند منتشر می‌شود نشان از این دارد که این موجودات بیگانه در اقلیم بلندترین کوه ایران نیز رفت و آمد دارند ، !! و آثار باقیمانده از این حضور با چشم غیر مسلح هم دیده شده است و نیازی به رصدخانه نیست . 

“این کشف انسانیت را تکان خواهد داد ” این گفتۂ فضاشناس مشهور اسپانیایی ، فرضیه وجود موجودات بیگانه ( یوفو ) ها را بر روی زمین قوی تر از پیش به ما گوشزد می‌کند .

در سال‌های متمادی و در دوره‌های گوناگون ، همواره شواهدی از حضور موجودات بیگانه به دست آمده است . و آثار باقیمانده و عجیب از قرون گذشته ، نظیر اهرام ثلاثه و مجسمه ابوالهول ، کوه‌های هوآمان در کشور پرو ، یا مجسمه های جزیره الستر ، یا سازه‌های تیکال از امپراتوری مایاها ، و یا حلقه های کشتزار در اروپا و آمریکا ، این گمان را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند که ( یوفو ) ها در ساخت این بناهای عجیب دست داشته اند و انسان توانائی ساخت این سازه های عظیم را نداشته است .

اصولاً چرا بیگانگان را به این نام می‌شناسیم ؟

پاسخ روشن است . آنها بیگانه اند ، چون از ما نیستند ، از جنس ما نیستند ، با فرهنگ و رفتارهای اجتماعی ما ، و آداب و رسوم مان بیگانه اند ، و رفتارهایشان عجیب و غریب به نظر می‌رسد .

تصاویری که هر سال در ایام تابستان از کوه دماوند منتشر می‌شود نشان از این دارد که این موجودات بیگانه در اقلیم بلندترین کوه ایران نیز رفت و آمد دارند ، !! و آثار باقیمانده از این حضور با چشم غیر مسلح هم دیده شده است و نیازی به رصدخانه نیست .

اما شگفتی از اینجا آغاز می‌شود که چرا در گسترۂ جهان و در کشورهای گوناگون ، آثار به جا مانده این موجودات شگفت انگیز موجب تفاخر و سربلندی مردم آن کشورها ، و اعجاب دیگر مردمان جهان است . و اما در ایران موجب سرشکستگی و شرمساری ست .

به گمانم تا به اینجای نوشتار را به خوبی دریافته اید ، و پرسشی که در ذهن شما به وجود آمده است اینکه ؛ از کدام بیگانه سخن به میان آمده است .

کاملاً روشن است ، در فصل صعود به دماوند ، بلندترین قله ایران ، بسیاری از دوستداران و علاقمندان به صعود و ایستادن بر فراز آن ، خود را به دامنه‌های دماوند می‌رسانند و ارمغان بخشی از این کوهنوردان که بسیار هم هستند ، بجا ماندن پسماندها و زباله‌های فرآیند صعود این بیگانگان ، و اتراق در پناهگاههای موجود در مسیرهای دماوند است.

بیگانگانی که هیچ آشنایی با فرهنگ درست کوهنوردی و حفاظت از محیط زیست آن ندارند ، و جز به شهرت و بلندپروازی کاذب نمی‌اندیشد ، و آثار مخرب شان چشم‌نواز نیست .

این بیگانگان هیچ سفینه ای برای پرواز ندارند ، و در میان ما زندگی می‌کنند ، و ما شاید تنها مردم جهان باشیم که با افتخار در کنار موجودات بیگانه ای زندگی می‌کنیم که مولّد شان خودمانیم ، و از هیچ سیّاره ، ستاره ، و یا کهکشانی کمک نگرفته‌ایم .

کاش بشود از پتانسیل این گروه از کوهنوردان ، به سمت آموزش و رفتار درست با طبیعت استفاده کرد ، و روندی را پیش رو گرفت که چنانچه روزی روزگاری موجوداتی بیگانه از هر سوی این کهکشان گذارشان به بلند ترین قله ایران افتاد ، بر ما خورده نگیرند .

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.