• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

پایان برگزاری اردوهای مرحله استانی و منطقه‌ای استعدادیابی، آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی کشور

  • کد خبر : 70309
  • 24 بهمن 1400 - 0:45
پایان برگزاری اردوهای مرحله استانی و منطقه‌ای استعدادیابی، آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی کشور
بام نیوز: برگزاری اردوهای مرحله استانی و منطقه‌ای استعدادیابی، آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی کشور پایان یافت.

به گزارش بام نیوز، پیرو فراخوان ثبت‌نام اردوهای استعدادیابی، آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی در سطح کشور (آقایان و بانوان) در آبان‌ماه سال جاری توسط کمیته هیمالیانوردی فدراسیون كوه‌نوردي و صعودهای ورزشی مبنی بر برگزاری اردوهای هیمالیانوردی در دو مرحله استانی و منطقه‌ای در راستای شناسایی نفرات منتخب جهت حضور در کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی (زمستان-١۴٠٠)، روند اجرایی این اردوها به همراه لیست نفرات منتخب جهت حضور در کمپ زمستانی و گزارش مختصری از اردوهای استانی و منطقه‌ای برگزار شده در گزارشات قبلی اعلام گردیده‌ و خلاصه آن به شرح زیر است.

مرحله اول (اردوهای استانی):
در این مرحله در مجموع ۴۶ اردو در سطح کشور برگزار گردید و از ۱۰۲ نفری که ثبت‌نام کرده بودند، ۹۳ نفر آن‌ها مجاز به حضور در اردوهای استانی شدند. طبق یرنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هر استان با نظارت کمیته هیمالیانوردی فدراسیون از طریق هیئت‌ها و کمیته هیمالیانوردی استان‌ها دو اردوی استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی با حضور کوه‌نوردان واجد شرایط در هر استان برنامه‌ریزی و اجراء گردید.

مرحله دوم (اردوهای منطقه‌ای):
پس از برگزاری اردوهای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی در استان‌های کشور، کوه‌نوردان منتخب هر استان از طرف هیئت‌های استانی جهت حضور در مرحله دوم به کمیته هیمالیانوردی فدراسیون معرفی شدند. در این مرحله با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی کشور، اردوهای منطقه‌ای آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی که شامل دو اردو می‌باشد در پنج منطقه در سطح کشور در مجموع ۹ اردو با برنامه‌ریزی و نظارت کمیته هیمالیانوردی فدراسیون به میزبانی یک یا دو استان در هر  منطقه برگزار گردید.

طبق فراخوان و اطلاعیه‌های قبلی و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط کمیته هیمالیانوردی فدراسیون مقرر بود در پایان برگزاری این اردوها نفرات برگزیده بر اساس مجموع ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مربیان و ناظران اردوهای منطقه‌ای جهت حضور در کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی در منطقه علم‌کوه (اسفند ۱۴۰۰) دعوت شوند، که با توجه به اتفاقات و محدودیت‌های پیش آمده در منطقه علم کوه، مقرر است کمپ زمستانی آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی در «منطقه دماوند» با حضور مربیان مطرح و شاخص خارجی و داخلی و همچنین شرکت‌کنندگان منتخب برگزار گردد.

کمیته هیمالیانوردی فدراسیون با توجه به برگزاری این تعداد از اردوها و همچنین استقبال پرشور و با انگیزه شرکت‌کنندگان، امید دارد تا با حمایت و همراهی ریاست محترم فدراسیون و سایر عوامل، کمپ مذکور را در زمان مقرر و با حضور مربیان شاخص خارجی (طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های قبلی جهت حضور) و داخلی برگزار نماید.

در پایان، کمیته هیمالیانوردی فدراسیون کوه‌نوردی مراتب تقدیر و تشکر خود را از رؤسا و مجموعه هیئت‌های استانی برگزارکننده و میزبان اردوها، مسئولان کمیته هیمالیانوردی استان‌های کشور، سرپرستان، مربیان و ناظران اردوها و سایر همکاران و همراهان در برگزاری این اردوها را اعلام می دارد.

– کل ثبت‌نام شده‌ها: ۱۰۲ نفر
– مشارکت استان‌ها: ۲۲ استان
– پذیرفته شدگان در اردوها: ۹۳ نفر
– تعداد اردوهای استانی: ۴۶ اردو
– منطقه‌بندی استان‌ها: ۵ منطقه
– میزبانان اردوهای منطقه‌ای: ۷ استان
– تعداد اردوهای منطقه‌ای: ۹ اردو
– کل دعوت‌شدگان به کمپ زمستانی ۱۴۰۰: ۳۶ نفر
– دعوت‌شدگان از خراسان رضوی: ۳ نفر آقایان:
مهدی خواجه‌پور
امیرحسین حدادپور
امین خوشدل

استان خراسان رضوی با برگزاری دو اردوی استانی و میزبانی اردوی اول منطقه‌ای با حضور منتخبین استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان در منطقه کدکن تربت‌حیدریه، و شرکت منتخبین خود در اردوی دوم منطقه‌ای در خراسان شمالی، در نهایت ۳ نفر منتخبین استان را در لیست دعوت‌شدگان به کمپ زمستانی ۱۴۰۰ فدراسیون دارد.
هیئت استان ضمن تشکر از مشارکت ورزشکاران در اردوها، از مربیان، مدیران هیئت‌ها و باشگاه‌ها و تمامی دست‌اندکاران برگزاری این اردوها تشکر و قدردانی می‌نماید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.