• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
0

کمبود اماکن تخصصی از چالش‌های ورزش استان بوشهر است

  • کد خبر : 84364
  • 12 اسفند 1401 - 19:16
کمبود اماکن تخصصی از چالش‌های ورزش استان بوشهر است
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: کمبود اماکن تخصصی از چالش‌های ورزش استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بام، کمال صالح احمدی ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای عالی ورزش استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۴ پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی کلل، سالن ورزشی گرگور، پیست تارتان برازجان، چندین زمین چمن مصنوعی، زمین چمن طبیعی آبپخش، روشنایی استادیوم اهرم افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: با پیگیری استاندار و همراهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، علی‌رغم کمبود منابع، اعتبار این پروژه‌های ورزشی انجام و اجرای آنها پایان یافت.

وی کمبود اماکن تخصصی را یکی از چالش‌های ورزش استان بوشهر دانست و تصریح کرد: برنامه ویژه‌ای برای ایجاد مراکز تخصصی ورزشی در استان بوشهر داریم

کمبود منابع مالی پایدار

صالح احمدی از پیگیری برای لایروبی اسکله قایقرانی بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی استان بوشهر در ورزش‌های آبی و ساحلی نیازمند ایجاد فضاها و زیرساخت‌های مناسب است.

وی ادامه داد: از نیازهای ورزش قهرمانی استان بوشهر می‌توان به ایجاد سالن‌های اختصاصی ژیمناستیک و پینگ پنگ، زمین‌های تارتان و والیبال، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، کشتی و ورزش‌های باستانی اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در استان بوشهر افزود: با ایجاد شرایط مناسب، ظرفیت برای میزبانی از اردوهای بین المللی و مسابقاتی که در سطح قاره‌ای برگزار می‌شود، وجود دارد.

وی یکی دیگر از مشکلات اساسی را کمبود منابع مالی پایدار برای تحت پوشش قرار دادن باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی دانست و گفت: پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفت و گاز و صنایع در این زمینه مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.