• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

زَنگبار ( Zanzibar ) 

  • کد خبر : 62976
  • 28 آبان 1400 - 13:34
زَنگبار ( Zanzibar ) 
بام نیوز: زَنگبار ( Zanzibar ) یکی از جزایر تانزانیا و پایتخت منطقه نیمه‌خودمختار زنگبار است. برای بیشتر گردشگرانی که به اینجا می آیند، زنگبار یعنی شهری سنگی، مکانی تاریخی که می توان ساعت ها در میان آن قدم زد و خود در تاریخ آن گم کرد.

به گزارش بام نیوز، زَنگبار ( Zanzibar ) یکی از جزایر تانزانیا و پایتخت منطقه نیمه‌خودمختار زنگبار است. برای بیشتر گردشگرانی که به اینجا می آیند، زنگبار یعنی شهری سنگی، مکانی تاریخی که می توان ساعت ها در میان آن قدم زد و خود در تاریخ آن گم کرد.

نطقه نیمه خودمختار زنگبار تا خشکی تانزانیا ۲۳ مایل (۳۷ کیلومتر) فاصله دارد و در واقع جزئی از آفریقای شرقی با تمام جاذبه های شرقی اش است. فرهنگ، سیاست، مذهب، غذا و حتی زندگی در جزیره زنگبار تانزانیا متفاوت با باقی آفریقاست. از آنجایی که زنگبار جزیره ارتباطی بین آفریقا و آسیا بود در طول تاریخ تبدیل به مکانی برای تجارت ادویه های هندی و برده داری در خلیج عربی بود. همچنین بیشتر مردم این جزیره خود را زنگباری می دانند تا تانزانیایی!

زبان آسان سواحیلی

یکی از جاذبه های زنگبار تانزانیا زبان آسان آن ها و البته یادگیری سریع آن برای ارتباط برقرار کردن با مردم زنگبار است. هر چند که افراد بسیاری با گفتن کلمه سلام به قصد فروش کالایی یا باز کردن صحبت با شما، جلو می آیند اما در مجموع سلام کردن با غریبه ها و دیگر افراد در این کشور، امری عادی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.