• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
0

آموزش سنگنوردی مقدماتی/امداد با استفاده از KIT RESCUE

  • کد خبر : 47138
  • 16 تیر 1400 - 2:55
آموزش سنگنوردی مقدماتی/امداد با استفاده از KIT RESCUE
بام نیوز: امداد گر قبل از شروع عملیات می تواند این ابزار را به روش زیر به یکدیگر متصل نموده در کیسه مجزا قرار دهد و سپس هنگام حضور در موقعیت و قرار گرفتن در کارگاه بالای مجروح به ایفای نقش بپردازد.

قسمت پنجم،امداد با استفاده از KIT RESCUE.
هدف اصلی گروه های امداددر کوهنوردی هنگامیکه برای عملیات وارد صحنه
می شوند تخلیه آسیب دیده از محل اتفاق است. و بنابراین از ابزار یا دسته ابزاری استفاده می کنند که به آنها امکان رها سازی سریع مصدوم و تخلیه و حمل او را بدهد. مجموعه ابزاری که در این بخش معرفی مشوند در ترکیب با یکدیگر می توانند به امدادگر امکان رها سازی بار مجروح از روی طناب را داده و سپس امداد گری می تواند مجروح را با خود به پایین حمل کند.
امداد گر قبل از شروع عملیات می تواند این ابزار را به روش زیر به یکدیگر متصل نموده در کیسه مجزا قرار دهد و سپس هنگام حضور در موقعیت و قرار گرفتن در کارگاه بالای مجروح به ایفای نقش بپردازد.
این سیستم از دو بخش تشکیل شده است. بخش بالاکشی system Hauling و بخش پایین دادن System Loweringامداد گر با توجه به شرایط و قرار گرفتن در موقعیت می تواند با انتخاب هر یک از روش های نمایش داده شده مصدوم را به سیستم بالاکشی نصب نموده با کشیده طناب سیستم بالاکشی وزن او بر روی سیستم نجات منتقل می شود و سپس می توان طناب یا ابزار حمایت او را باز نمود و بعد با توجه به شرایط او را به بخش پایین تر منتقل نمود.
تهیه کننده:سید محمد حجازی

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=47138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.