• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

اجاره ویلا در چالوس لب دریا

  • کد خبر : 52672
  • 16 شهریور 1400 - 20:22
اجاره ویلا در چالوس لب دریا
بام نیوز: چالوس یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است. چالوس از نظر جذابیت¬های بصری یکی از پرمخاطب¬ترین مقصدهای گردشگری ایران و مازندران محسوب می‌شود. جاده چالوس نیز به تنهایی یکی از جذابیت¬ها و پر هیجان¬ترین جاذبه¬های چالوس به ¬شمار می¬رود.

معرفی چالوس زیبا؛ بهشت گردشگری

چالوس یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است. چالوس از نظر جذابیت­های بصری یکی از پرمخاطب­ترین مقصدهای گردشگری ایران و مازندران محسوب می‌شود. جاده چالوس نیز به تنهایی یکی از جذابیت­ها و پر هیجان­ترین جاذبه­های چالوس به ­شمار می­رود.

 پیچ­های تند و مرتفعش که ضربان قلب را به شدت بالا می­برد، یکی از دلایلی است که آن را به چهارمین جاده زیبای دنیا تبدیل کرده است. البته نباید از زیبایی­ها، سرسبزی درختان سر به ­فلک کشیده و رستوران­های شیک بین راهی آن غافل شد.

اگر به چالوس سفر کرده باشید حتما می­دانید که گویش مردم محلی چالوس، اغلب گویش شیرین مازنی و گیلکی است. این منطقه بکر به جهت توریستی بودن دارای ویلاهای بسیار شیکی است که می­توانید با استفاده از سایت اتاقک به اجاره ویلا و سوئیت در چالوس اقدام کنید.

جاذبه­های گردشگری چالوس

شهرک توریستی نمک آبرود

در ۱۲ کیلومتری غرب چالوس، بین چالوس و تنکابن شهرک ویلایی نمک آبرود قرار دارد. این شهرک توریستی مملو از سرگرمی و جاذبه­های توریستی است. جنگل نمک آبرود که یکی از زیباترین پارک­های جنگلی دنیا محسوب می­شود و سرشار از درختان و گیاهان خودرویی است که قدمت برخی گونه­ های گیاهی آن به ۷۰۰ سال نیز می­رسد. یکی دیگر از جاهای دیدنی نمک آبرود، تله­کابین آن است. این تله­کابین از ۴۲ کابین چهار نفره تشکیل شده که با عبور از میان درختان جنگل بر فراز قله مدوبن، مسیری ۲۱۰۰ متری را طی می­کند. طی این مسیر شما متوجه تغییر دمای محیط خواهید شد، اختلاف دمایی که حدود ۱۰ درجه است. در این مجموعه تفریحی شما همچنین می­توانید از پینت­بال جنگلی، باشگاه تیراندازی، شهربازی، پرواز تفریحی، سورتمه­سواری و همچنین کافه­ها و رستوران­های زیبای این مجموعه نیز لذت ببرید.

غار یخ مراد

بدون شک یکی از زیبایی­های چالوس که نزد مردم محلی نیز از ارزش بالایی برخوردار است، غار یخ­مراد است. با ورود به منطقه گچسر در جنوب چالوس و کمی کوهنوردی، به این غار زیبا خواهید رسید. تحقیقات انجام شده نشان می­دهد که قدمت این غار به بیش ۵۰ میلیون سال می­رسد. فسیل­هایی نیز در حوالی غار یافت شده که قدمتشان بین ۷۰ تا ۲۰۰ میلیون سال است. هنگام عبور از پیچ و تاب درونی غار به قندیل­ها، آبشاری یخ­زده و سه تالار بزرگ و کوچک برمی­خورید. در انتهای غار نیز چشمه آبی وجود دارد که سرشار از املاح معدنی است که برای بیماری­های پوستی و ناباروری زنان موثر است. بهترین زمان برای بازدید از این غار زیبا اواخر اسفند و فروردین­ماه محسوب می‌شود. البته در تابستان نیز گیاهان دارویی بسیاری در مجاورت غار رشد می­کنند و با اجاره ویلا و سوئیت در چالوس به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری چالوس دسترسی داشته باشید.

مرداب هسل

در نزدیکی روستای سینوا، در قسمت جنوبی چالوس مرداب زیبایی خودنمایی می­کند که از محبوب­ترین مکان­های دوست­داران طبیعت است. این مرداب جذاب در سطح خود جلبک­هایی دارد که در فصل بهار و تابستان باعث سرسبزی مرداب می­شوند. همین جلبک­ها در فصل پاییز به قرمز و نارنجی تغییر رنگ داده و جذابیت این مرداب زیبا را دو چندان می­کنند. می­توانید ساعت­ها در کنار این مرداب بکر از سرسبزی درختان و شنیدن صدای پرندگان لذت ببرید.

آبشار آکاپل

اگر به دنبال گشت و گذار یک روزه در حوالی کلاردشت چالوس هستید، آبشار آکاپل یکی از جذاب­ترین گزینه­ها است. این آبشار بلند و بسیار زیبا در میان جنگل کوهستانی سردی­چال کلاردشت، چشم‌انداز بسیار جذابی برای این منطقه محسوب می‌شود. دریاچه ولشت و جنگل­های مجاور آبشار باعث دوچندان شدن زیبایی آن شده است.

پارک جنگلی فین چالوس

جنگلی زیبا و چهارفصل که البته در بهار از جذابیتی چندبرابر برخوردار است. این پارک جنگلی زیبا یکی از زیباترین و خاص­ترین پارک­های جنگلی ایران است. کلبه­های جنگلی چوبی که برای اسکان طبیعت­گردان در آن به­وجود آمده نه تنها بکر بودن منطقه را برهم نزده، بلکه دلنشینی جالبی برای منطقه و راحتی مناسبی را برای گردشگران ایجاد کرده است. وجود رودخانه­ای که از میان جنگل عبور می­کند آرامش خاصی به جنگل داده است. رستوران و کافه­های دلنشینی نیز در گوشه و کنار این پارک منحصربفرد به چشم می­خورد. با اجاره ویلا و سوئیت در چالوس هزینه‌های سفرتان پیش از سفر مشخص می‌گردد. این موضوع باعث می‌شود که در سفر نگرانی در مورد اقامتگاه نداشته باشید و تنها به بازدید از پارک‌ها و جنگل‌ها اقدام کنید.

دیدنی­های دیگری که می­توانید در چالوس به آنها سر بزنید:

کاخ چای­خوران چالوس
دریاچه بکر و دیدنی ولشت
پل زغال
آبشار سواسره
آبشار هریجان
دریاچه سد دریوک
ساحل رادیو دریا
کاخ اجابت
مرداب کندوچال

وضعیت اقامت در چالوس

همانطور که می­دانید موضوع اقامت یکی از مهم­ترین چالش­های هر سفر است که می­تواند دردسرساز شود. موارد مهمی ازجمله: دسترسی به امکانات رفاهی منطقه، امنیت اقامتگاه، هزینه اقامت، تمیزی و پاکیزه بودن محل اسکان و موارد دیگر در انتخاب محل اقامت باید در نظرگرفته شود.

 شهر چالوس به جهت توریستی بودن، این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. ویلاها و سوئیت‌های چالوس از مهم‌ترین اقامتگاه‌های این شهر محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تا حدودی شرایط اقامت در چالوس را تسهیل کرده‌اند.

گردشگران می­توانند برای حل این دغدغه پیش از سفرشان با اجاره ویلا و سوئیت در چالوس، متناسب با شرایط ویژه خود اقدام کنند. در همین راستا تیم­های تخصصی وجود دارند، که مجموعه مجرب اتاقک با فعالیت در این زمینه و در اختیار گذاشتن اقامتگاه­های ویژه و متناسب با هر سلیقه این امکان را برای گردشگر فراهم کرده تا برای سفر به چالوس به اجاره سوئیت در چالوس اقدام کنند. برای اجاره ویلا در چالوس نیز انواع ویلای عادی و استخردار وجود دارد که می­توانید متناسب با نیاز و بودجه خود به رزرو آن بپردازید.

[اجاره ویلا در چالوس ارزان]

کلام آخر

در این مقاله تلاش شد گوشه­ای از بی­نظیرترین مناطق شمالی ایران را به تصویر بکشیم و شما را با برخی از جاذبه­های آن آشنا کنیم. شهر چالوس از سرسبزترین و خوش آب و هواترین مناطق ایران است که همواره مملو از گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. این بهشت بکر، به دلیل طبیعت نابی که دارد جز محبوب­ترین گردشگاه­ها بوده و کم­تر کسی است که از دیدن این همه شگفتی متحیر نشود. مجموعه اتاقک امیدوار است که با این معرفی توانسته باشد شما را برای سفر به چالوس مشتاق­تر کرده باشد و با سفر به این شهر جذاب، سفری لذت­بخش و خوش را تجربه کنید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=52672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.