• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

اصول اخلاقی در مورد رول‌کوبی

  • کد خبر : 51087
  • 04 شهریور 1400 - 5:34
اصول اخلاقی در مورد رول‌کوبی
بام نیوز: قبل از گشایش مسیر و نصب بولت ها تمرینات بسیاری را در آن منطقه انجام دهید و در مورد اینکه گشودن مسیر و نصب بولت در حد توان شما هست یا نه توجه بسیار و فکر کنید.

نصب رول و رول کوبیدن مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش شما می‌گذارد و شما باید در صورتی که از تجربه کافی بهره مندید آن را بپذیرید. قبل از اینکه بخواهید رول بولتی را نصب کنید در آن منطقه صعود های بسیاری را انجام دهید. قبل از نصب بولت در طبیعت این کار را قبلا بر روی تکه سنگ های شکسته تمرین کنید. سوراخ کردن بستن بولت و درآوردن بولت کار هایی است که باید از قبل تمرین کرده باشید.

قبل از گشایش مسیر و نصب بولت ها تمرینات بسیاری را در آن منطقه انجام دهید و در مورد اینکه گشودن مسیر و نصب بولت در حد توان شما هست یا نه توجه بسیار و فکر کنید. بولت را در جایی نصب نکنید که بعدا باعث شرمندگی شما شود. اگر شما کمتر از چهار سال است که سنگنوردی می کنید و یا در مکان های مختلفی کار نکرده اید شما ابتدا باید به فکر افزایش تجربه خود باشید و یا حداقل به همراه یک مربی با تجربه اقدام به گشایش مسیر کنید. از زدن رول در قسمت هایی که امکان نصب ابزار وجود دارد و یا اینکه فکر می کنید دیگران توانایی ابزار گزاری دارند پرهیز کنید. در مسیر هایی که دیگران گشایش کرده اند بولت اضافی نصب نکنید و مسیر را همان گونه که هست صعود کنید.

به یاد داشته باشید که ابزار سنگ‌نوردی برای سنگ‌نوردی ساخته شده اند نه برای آنکه آن ها را در ویترین اتاق خود بگذارید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.