• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

امکانات و مکان‌های تفریحی استان زنجان نیازمند توسعه

  • کد خبر : 58190
  • 22 مهر 1400 - 4:48
امکانات و مکان‌های تفریحی استان زنجان نیازمند توسعه
بام نیوز: کارشناس غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از عوامل موثر در پرورش افراد و جوانان سالم‌تر استفاده از برنامه‌های اوقات فراغتی درست و سالم است.

پریسا فتحی در گفت‌وگو با بام نیوز، در رابطه با اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: اوقات فراغت درست و سالم در سلامت افراد و جلوگیری از برخی مشکلات مانند ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند برای جوانان، تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت خوب و سالم تاثیر زیادی در فرهنگ جامعه و حتی توسعه اقتصادی و اجتماعی آن دارد، افزود: افراد جامعه مخصوصا جوانان، سرمایه‌های یک جامعه هستند و جوامع برای توسعه و پیشرفت نیاز به افراد سالم دارند که یکی از عوامل موثر در پرورش افراد و جوانان سالم‌تر، استفاده از برنامه‌های اوقات فراغتی درست و سالم است.

این مسئول با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت را نیز تحت تاثیر قرار داده و ما سعی کرده‌ایم‌ روش‌های خود برای اوقات فراغت جوانان را تغییر داده و روی فعالیت‌های فضای مجازی تمرکز کنیم، تصریح کرد: هر شهر و استانی شرایط خاصی برای خود دارد و ما باید در رابطه با اوقات فراغت نیز نیازسنجی کرده و برنامه اوقات فراغت را باتوجه به شرایط تبیین کنیم ولی در حالت کلی استان ما به لحاظ ساختار شهری در رابطه با اوقات فراغت نیاز به توجه و توسعه دارد.

فتحی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان نیز در رابطه با اقدامات اوقات فراغتی در حوزه اختیارات خود می‌تواند عمل کند و باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده شود.

کارشناس غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ادارات فنی و حرفه‌ای، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان اقدامات خوبی در رابطه با اوقات فراغت انجام داده‌اند، عنوان کرد: استان از لحاظ ویژگی‌های طبیعتی نیز موقعیت خوبی برای ایجاد مکان‌ها و امکانات تفریحی دارد و با اختصاص بودجه و تلاش بیشتر برای توسعه امکانات و مکان‌های تفریحی، می‌توانیم اوقات فراعت را غنی‌سازی کرده و جوانان استان را از اوقات فراغت کاذب و منفی دور کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.