• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 24678
1

ایجاد قطب‌های گردشگری جدید در استان اردبیل

  • کد خبر : 70932
  • 02 اسفند 1400 - 23:49
ایجاد قطب‌های گردشگری جدید در استان اردبیل
بام نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ایجاد قطب‌های جدید گردشگری در برخی از مناطق این استان خبرداد.

نادر فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ایجاد طرح های گردشگری جدید در استان، اظهار کرد: فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌ دستی در بخش ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توسعه و احیای صنایع دستی استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده و فعالیت چشمگیری داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات عمرانی چهار مجتمع خدمات رفاهی خبرداد وافزود: ساخت نخستین پارک آبی شهرستان سرعین با اعطای ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی شرکت گروه هتل‌های ویستاتوس ملل برای توسعه طرح مجتمع گردشگری و آبدرمانی ویستاتوس ملل در منطقه نمونه گردشگری وله‌زیر مشگین‌شهر ، صنعت گردشگری این منطقه نیز متحول خواهد شد.

وی اجرای طرح‌های گردشگری مختلفی از شمال تاجنوب استان همچون ازناو و اندبیل خلخال، دریاچه کشت و صنعت مغان و پل معلق هیر باعث ایجاد قطب‌های جدید گردشگری شده که زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در استان خواهد شد.

فلاحی تبدیل شهر عنبران به شهر ملی گلیم و اصلاندوز به شهر ملی ورنی را نیز یادآورشد وگفت: حمایت از صنعتگران صنایع‌دستی با ارائه تسهیلات، پوشش بیمه‌ای، معرفی محصولات، ارائه آموزش‌های لازم از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوده که با جدیت پیگیر این موارد هستیم.

به گزارش بام نیوز، پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، وجود پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های پر بازدید استان اردبیل است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.