• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
4

برنامه های دهه فجر در ۱۵ روستای بخش مرکزی ورامین برگزار می شود

  • کد خبر : 69314
  • 08 بهمن 1400 - 0:20
برنامه های دهه فجر در ۱۵ روستای بخش مرکزی ورامین برگزار می شود
بام نیوز: مسئول کمیته دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی ستاد دهه فجر ورامین با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در ۱۵ روستای بخش مرکزی ورامین گفت: روستاییان همواره در صف نخست دفاع از ارزش‌های انقلاب قرار دارند و دهه فجر بهترین زمان برای ارائه خدمت به مناطق روستایی است.

سید سراج‌الدین تقوی ونکی روز چهارشنبه در خصوص برنامه‌های دهه فجر در مناطق روستایی ورامین در جمع خبرنگاران گفت: ایام الله دهه فجر مهمترین اتفاقی است که در آن مردم به این باور رسیدند که می‌توان در سایه ایستادگی و مقاومت همچون شهدای قیام ۱۵ خرداد سلطه استکبار را از کشور برداشت و نور عدالت مبتنی بر دستورات الهی را در جامعه دمید.

وی افزود: روستاییان همواره در طول  استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر سر اصول و ارزش‌های انقلاب ایستاده و امروز نیز در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، با تولید نیازهای غذایی مردم، با تمام توان در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه برای دریافت مجوز ساخت منازل مسکونی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و هنری در سطح روستاها، برگزاری جشن‌های متعدد، ارائه گزارش عملکرد دهیاری‌ها در فضای مجازی روستا و ارائه خدمات خدمات پزشکی و مشاوره‌های حقوقی رایگان از جمله برنامه‌های دهه فجر در روستاهای ورامین است.

تقوی ونکی افزود: به همت کمیته دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی و همکاری برخی نهادها و کمیته‌های ستاد دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی روز ۱۳ بهمن در سالن ورزشی شهدای امرآباد برپا می‌شود تا  بخشی از خدمات نظام در سطح شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

مراسم دهه فجر ورامین با ۵۰ برنامه ورزشی برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول کمیته ورزش ورامین نیز در خصوص برنامه‌های دهه فجر این شهرستان گفت: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در حوزه‌های مختلف ورزشی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و کسب عناوین متعدد قهرمانی ورزشکاران تنها گوشه‌ای از خودباوری جوانان ایران اسلامی متأثر از پیروزی انقلاب است.

ابراهیم شیرکوند افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر، بیش از ۵۰ عنوان برنامه و رویداد ورزشی در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی ازاعزام تیم های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری، برگزاری کارگاه‌های مقابله با آسیب اجتماعی با محوریت اعتیاد و رفتارهای پرخطر، اجرای ورزش های زورخانه ای، مسابقات دارت، اتومبیلرانی و موتور سواری، اسکیت سرعت، کاراته، طناب کشی، کیک بوکسینگ، کبدی،تیراندازی، همایش کوهنوردی و اجرای نمایش‌های شاد و مفرح به عنوان برنامه‌ه کمنه ورزش دهه فجر ورامین یاد کرد.

شیرکوند ادامه داد:  همزمان با دهه فجر، خانه ورزش روستای موسی آباد بختیاری از توابع بخش جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.