• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

تمرینات هوازی برای کوهنورد

  • کد خبر : 37394
  • 02 اردیبهشت 1400 - 21:52
تمرینات هوازی برای کوهنورد
بام نیوز: وقتی به آن سطح پایین شدت رسیدید مدت زمان لازم بستگی به سطح آمادگی بدنی شما دارد، وقت آن است که دوباره شده حرکات را افزایش دهید. بطور کلی مدت زمان لازم برای رسیدن به شدت مورد نیاز، با هر نوبت از تمرینات اینتروال کم خواهد شد.

تمرینات هوازی برای موفقیت شما بسیار #مهم بوده و شما باید در طول چندین ماه قبل از انجام صعود، استقامت و قدرت خود را بالا ببرید. ۳ تا ۴ روز در هفته به مدت ۴۵ تا ۹۰ دقیقه تمرکز بر روی تمرینات بازدهی قلب خواهد بود که از جمله آن ها می‌توان به دویدن آهسته، دوچرخه سواری، شنا، پله نوردی و حرکات قایقی اشاره کرد.

تمرینات اینتروال
۲ روز در هفته برای تقویت توانایی بدن خود در استفاده از اکسیژن، از تمرینات اینتروال استفاده کنید. با افزایش ارتفاع، فشار جو کم شده و در نتیجه شما در هر بار تنفس اکسیژن کمتری دریافت می¬کنید.
از این رو باید بدن خود را طوری آماده کنید که بتواند مقدار اکسیژن دریافتی در هر بار تنفس را به حداکثر میزان خود برساند.
تمرینات اینتروال حالت های مختلفی دارند ولی استپ میل، ترد میل، دوچرخه یا اسکی فضایی تا وقتی که بتوانید در استفاده از آن ها به شدت لازم حرکات برسید، مناسب هستند.
بعد از گرم کردن، شدت حرکات را تا سطح ۹ در یک مقیاس ۱ تا ۱۰ بالا ببرید. وقتی به آن سطح از شدت رسیدید برای ۲ دقیقه آن را حفظ کنید و در نهایت در هفته های آخر تمرینات آن را به ۴ تا ۵ دقیقه برسانید.

سپس شدت حرکات را تا میزان PRE میزان ادراک سختی ۵ تا ۷ در یک مقیاس ۱ تا ۱۰ پایین بیاورید.
وقتی به آن سطح پایین شدت رسیدید مدت زمان لازم بستگی به سطح آمادگی بدنی شما دارد، وقت آن است که دوباره شده حرکات را افزایش دهید. بطور کلی مدت زمان لازم برای رسیدن به شدت مورد نیاز، با هر نوبت از تمرینات اینتروال کم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=37394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.