• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

رابطه گروه خونی افراد با شخصیتشان بر اساس تحقیقات جدید دانشمندان ژاپنی

  • کد خبر : 38204
  • 07 اردیبهشت 1400 - 18:30
رابطه گروه خونی افراد با شخصیتشان بر اساس تحقیقات جدید دانشمندان ژاپنی
بام نیوز: افراد دارای گروه خونی AB مانند گروه خونیشان که ترکیبی از گروه خونی A و B است، دارای صفات و خصوصیات مشترک هستند. به همین خاطر نمی‌توان به طور دقیق آن‌ها را توصیف کرد. آن‌ها هم می‌توانند درونگرا و هم برونگرا باشند.

گروه خونی O

افراد دارای گروه خونی O بسیار با اعتماد به نفس هستند، استقامت بالایی دارند و همیشه نیمه پر لیوان رامی‌بینند. همیشه می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید چون حس مسئولیت فوق‌العاده‌ای دارند.ترجیح می‌دهند تا به تنهایی کار کنند. آن‌ها تا آخرین حد توانشان برای کارشان وقت می‌گذارند

گروه خونی A

افراد دارای گروه خونی A افرادی درونگرا، منطقی و راستگو محسوب می‌شوند. تمایل به دقیق بودنشان در همه چیز بعضی اوقات منجر به کمالگرایی می‌شود. اگر چیزی مطابق برنامه آن‌ها پیش نرود، برای آن استرس می‌گیرند. آن‌ها در بسیاری از موارد بیش از حد حساس هستند. آن‌ها با سطح استرس بالایشان کنار می‌آیند و برای رفع آن به مدیتیشن و یوگا رو می‌آورند. افراد با گروه خونی A به سادگی به کسی اعتماد نمی‌کنند و احساسات خود را به سختی بروز می‌دهند.

گروه خونی B

افراد با گروه خونی B، خلاق، کنجکاو و فعال هستند. البته مردمی که این گروه خونی را دارند افرادی خودخواه شناخته می‌شوند. آن‌ها همچنین دارای ویژگی‌های فردی گرایانه قوی هستند. آن‌ها سعی نمی‌کنند تا انتظارات دیگران را برآورده کنند بلکه راه خود را پیدا کرده و به اصول خود پایبند می‌مانند.

گروه خونی AB

افراد دارای گروه خونی AB مانند گروه خونیشان که ترکیبی از گروه خونی A و B است، دارای صفات و خصوصیات مشترک هستند. به همین خاطر نمی‌توان به طور دقیق آن‌ها را توصیف کرد. آن‌ها هم می‌توانند درونگرا و هم برونگرا باشند و به هنر و علم نیز علاقه‌مندند. افراد دارای گروه خونی از تعادل خوبی برخوردارند برای مثال آن‌ها جاه طلب، متفکر و آرام هستند. آن‌ها همچنین بخاطر تغییر سریع احساساتشان غیرقابل پیش بینی هستند و گاهی افراد دیگر آن‌ها دو چهره تلقی می‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=38204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.