• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1
اموزشی:

صخره نوردی یک ورزش ترسناک و هیجان انگیز

  • کد خبر : 7932
  • 05 آذر 1399 - 13:16
صخره نوردی یک ورزش ترسناک و هیجان انگیز
گروه اموزشی بام نیوز:بسیاری از افراد توصیه می کنند که در باشگاه شروع کنید، هم ایمن تر است و هم محیط کنترل شده ای دارد. اگر از ارتفاع می ترسید، ممکن است هیچ وقت در محیط خارج از صخره بلند بالا نروید. هیچ وقت به تنهایی به صخره نوردی نروید.

گروه اموزشی بام نیوز ،مطلبی را در خصوص سنگ نوردی منتشر نمود:

صخره نوردی یک فعالیت جدید نیست، اما مطمئنا شادابی و نشاط می خواهد. به نظر می رسد باشگاههای جدیدی در شهر ظاهر شده اند. بنابراین این ورزش چگونه است؟ خوب است؟ امن است؟ چه نوع تمرینی است؟ و چگونه شروع کنید؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.

شروع آن کمی تلاش می خواهد

برخلاف دویدن یا یوگا، قبل از اینکه بتوانید ورزش صخره نوردی را شروع کنید باید چند مورد را داشته باشید. می توانید باشگاهها را برای داشتن حراج بررسی کنید که شامل تجهیزاتی برای افراد مبتدی است. قبل از اطمینان از اینکه این ورزش را می پسندید یا نه هزینه زیادی خرج آن نکنید. ایده بدی نیست که با استفاده از یک طناب ایمن درس یاد بگیرید.

تجربه در باشگاه با محیط بیرون متفاوت است

بسیاری از افراد توصیه می کنند که در باشگاه شروع کنید، هم ایمن تر است و هم محیط کنترل شده ای دارد. اگر از ارتفاع می ترسید، ممکن است هیچ وقت در محیط خارج از صخره بلند بالا نروید. هیچ وقت به تنهایی به صخره نوردی نروید.

فواید فیزیکی بسیار زیادی دارد

اگر هنوز متقاعد نشده اید به فواید فیزیکی بسیار زیاد آن فکر کنید. با این کار عضله سازی می کنید و فرم می گیرید. صخره نوردی ورزشی کامل برای کل بدن است، بنابراین در یک ساعت ۹۰۰ کالری می سوزانید. اگر سرعت مناسبی داشته باشید، می توانید ظرفیت ایروبیک را افزایش دهید. اگرچه به نظر می رسد که فقط پاها و دست هایتان درگیر باشد، شانه ها، میان تنه و باسن نیز درگیر می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.