• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 24703
2

امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است

  • کد خبر : 74118
  • 19 اردیبهشت 1401 - 20:14
امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است
بام نیوز:معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های تفریحی ارزشمندی در شهر اصفهان برای مردم فراهم شده، گفت: بدون شک امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام بوده و یکی از بهترین مولفه‌های بهتر بودن، امنیت است.

به گزارش بام نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان با اشاره به سفرش به اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان مردمی بودند که در دوران دفاع مقدس توانمندی‌ها و علاقمندی خود را به دین اسلام، انقلاب اسلامی ایران و وطن خود به اثبات رسانده‌اند. خوشحالم که بازدید کوتاهی از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، نیروی زمینی و هوانیروز نیروی هوایی داشته باشیم و توفیق پیدا کردیم که نماز عید سعید فطر را نیز در جمع همرزمان خود در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌کابین صفه و تله سی‌یژ، دارای فضایی بسیار خوب و دلنشین هستند. به خاطر دارم سال‌ها پیش که به مجموعه کوه صفه آمده بودم بسیاری از این امکانات و آبادانی‌ها نبود و خوشحالم که امروز این مجموعه‌ها فعال شده و در اختیار مردم قرار گرفته شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به دلیل تعطیلات از زمان استفاده کرده و مناطق گردشگری اصفهان را مورد توجه قرار دادیم و در مجموعه‌های گردشگری اصفهان تلاش بسیاری صورت گرفته و ظرفیت‌های گردشگری در شأن مردم اصفهان است. این موضوع نشان می‌دهد که پرسنل این شرکت عاشقانه و با ایثارگری کار کردند و فضای سبز زیبا و تله‌کابین زیبا و اسباب سرگرمی و تفریح مردم را فراهم کرده‌اند.

امیر سیاری تصریح کرد: افزود: فراهم‌سازی مجموعه‌های تفریحی و فضای سبز مناسب در کوه صفه، حاصل تلاش‌ها و زحمات فراوان است. همچنین امکانات تفریحی و گردشگری که امروز شاهد آن هستیم بسیار چشمگیر و زیبا است که مردم به خوبی از آن بهره‌مند می‌شوند.

اصفهان در جهان شهری نام‌آشناست

وی با بیان آنکه اصفهان در دنیا شهری نام‌آشنا است، اظهار کرد: به موجب همین ویژگی هر گردشگری که به این شهر گام می‌نهد، انتظار دارد تا از امکانات تفریحی مناسب و سالم استفاده کند. خوشحالم که در سفرمان به اصفهان شاهد امکانات خوبی در بخش‌های مختلف این شهر همچون تله‌کابین صفه، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان، باغ‌پرندگان و سایر اماکن تفریحی بودیم که تمامی این موارد نشان از تمهیدات اندیشیده شده مناسب برای میزبانی از گردشگران دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم می‌توانند با حضورخود از این فضاها استفاده برده و قدردان تلاش افرادی که در این مسیر بی‌وقفه فعالیت کردند، باشند.

بدون شک همه «با هم بهتریم»

وی با اشاره به شعار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی تحت عنوان «باهم بهتریم»، خاطرنشان کرد: به طور قطع همه با هم بهتریم. ما همیشه با هم بهتریم چرا که اگر همدل، هماهنگ و دارای وحدت و انسجام باشیم علاوه‌ بر آنکه بهتر هستیم، از دیدگاه نظامی نیز در برابر هر دشمنی مقاوم خواهیم بود.

امنیت کشور عزیز ایران نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است

امیر سیاری با بیان آنکه دشمن همیشه در بین ما به دنبال ایجاد تفرقه است، تصریح کرد: ما باید ضمن داشتن هشیاری نسبت به این موضوع، مراقب باشیم که این تلاش آنها ناموفق بماند. باهم بودن قطعاً بهتر بودن و امنیت را را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین مولفه‌های بهتر بودن امنیت است چرا که امنیت نتیجه و ثمره باهم بودن، اتحاد و انسجام است.

وی اظهار کرد: به تمام هموطنانم توصیه می‌کنم که باهم بودن و از یکدیگر حمایت کردن را هیچگاه فراموش نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و استفاده از امکانات تفریحی این شهر در بین مردم بدون تشریفات خاص سفر و حضور در صف‌های طولانی ورود به مجموعه‌ها در کنار مردم گفت: در سفرمان به اصفهان در برخی بخش‌ها دوستان به واسطه لطفشان هماهنگ کرده بودند که خارج از صف و نوبت از بعضی ظرفیت‌های اصفهان بهره‌مند شویم که ما به دلیل جایگاه ویژه مردم خارج از نوبت از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه علاقمند بوده‌ام که در سفرها در کنار مردم باشم، چراکه در بین مردم بودن خود لذتی جداگانه و ویژه دارد و مردم نیز به کسی که قواعد را رعایت می‌کند احترام می‌گذارند. بهترین تفریح ما با مردم بودن و با آنها رفت آمد کردن است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.