• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 24722
0

انتخابات پر حاشیه در انتظار وزنه‌برداری/هشدار مجدد IOC برای حذف این رشته از المپیک

  • کد خبر : 25539
  • 23 بهمن 1399 - 22:35
انتخابات پر حاشیه در انتظار وزنه‌برداری/هشدار مجدد IOC برای حذف این رشته از المپیک
بام نیوز:رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی اعلام کرد که هیات اجرایی کمیسیون ورزشکاران را نمی‌خواهد و کار کردن در این شرایط استرس‌آور است.

به گزارش بام نیوز و به نقل از Inside the games، سارا دیویس، رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اظهارات جنجالی را علیه هیات اجرایی حال حاضر فدراسوین جهانی مطرح کرد. او اعلام کرد که ۹۵ درصد از اعضای هیات اجرایی کمیسیون ورزشکاران را نمی‌خواهند و کار کردن با آن‌ها در این شرایط استرس‌آور است و با هیچ احترامی با او صحبت نمی‌کنند. هم‌چنین هیات اجرایی از دخالت IOC نیز شکایت دارد.

دیویس اعلام کرد: با وجود این که خود فدراسیون جهانی می‌داند که اساسنامه فعلی مناسب نیست اما به جای این که ابتدا اساسنامه اصلاح شود، می‌خواهند انتخابات را برگزار کنند و بعد اساسنامه را اصلاح کنند. مک کانل، مدیر ورزشی IOC در جلسه روز جمعه حضور داشت و در مورد این که چه تعداد از اعضای هیات اجرایی کاندیدا شده‌اند پرس‌وجو کرد و سپس اعلام کرد همه چیز باید حل شود در غیر این صورت  شما از المپیک خارج می‌شوید.
دیویس افزود: لیست نامزدها هنوز اعلام نشده است در حالی که باید زودتر اعلام شود تا همه، سوابق افراد را بررسی کنند. اکنون افراد زیادی در هیات اجرایی حضور دارند که اگر نامزد شوند، معتقدم باعث بی‌اعتباری بیش‌تر وزنه‌برداری پیش IOC می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.