• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
3

بهترین فایل‌های اجاره آپارتمان در تهران را از کیلید بخواهید

  • کد خبر : 53032
  • 17 شهریور 1400 - 22:58
بهترین فایل‌های اجاره آپارتمان در تهران را از کیلید بخواهید
بام نیوز: طبق گزارش‌های بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در کلان‌شهر تهران به متری 30 میلیون و 44 هزار تومان افزایش‌یافته است قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک کشور بر این باور است که متوسط قیمت مسکن در تهران متری 26 تا 27 میلیون تومان بوده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این مطلب که زور اتحادیه مشاوران املاک به بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نمی‌رسد معتقد است که داده‌های بانک مرکزی در خصوص تحولات بازار مسکن مبنای درستی ندارد و تنها باعث به‌هم‌ریختگی در این بازار می‌شود.

قلی خسروی در خصوص بازار اجاره‌بها بر این باور است که متأسفانه دخالت‌های دولت در این بخش باعث شده که تابستان سال جاری نرخ اجاره‌بها نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را داشته است که این مسئله باعث فشار بسیاری بر مستأجران شده است.

حال باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها در بخش اجاره مسکن امروز در نظر داریم تا سه محله از مناطق مختلف تهران را بررسی کنیم تا متقاضیان اجاره مسکن به دلیل شرایط خاص پاندمی کرونا با دانش و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب محله مناسب برای سکونت خود اقدام کنند.

یکی از محله‌هایی که به گشت‌وگذار در آن می‌پردازیم منطقه جذاب، جوان‌پسند و لوکس سعادت‌آباد است که یکی از محله‌های پرتقاضای غرب تهران به شمار می‌رود این محله که در منطقه ۲ شهرداری قرار گرفته است به دلیل بافت مدرن خود یکی از مناطقی محسوب می‌شود که افراد بسیاری تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد دارند.

از لحاظ موقعیت مکانی وقتی وارد محله سعادت‌آباد می‌شوید در شمال این محله اوین، فرحزاد و کوی فراز، در جنوب شهرک غرب، در شرق اوین و بزرگراه چمران و در غرب فرحزاد را مشاهده خواهید کرد که قرارگرفتن این محله در یکی از بهترین نقاط تهران زمینه‌ای را ایجاد کرده که میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد بالا باشد.

اگر تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد را دارید لازم است به این نکته توجه کنید که دسترسی‌های این محله به نقاط مختلف تهران بسیار مناسب است زیرا امکان تردد از بزرگراه یادگار امام، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار پاک‌نژاد، پل مدیریت و همچنین بزرگراه چمران بستری را فراهم کرده که ساکنان این محله نگرانی را در خصوص گرفتاری در ترافیک‌های طاقت سرای شهر تهران نداشته باشند.

برای علاقه‌مندان به  زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا نیز سعادت‌آباد می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد زیرا قرارگرفتن این محله در کوهپایه‌های البرز و برخورداری از پارک‌ها و بوستان‌هایی همچون پارک سنگی، ژوراسیک، پرواز و آسمان امکان زندگی در منطقه خوش‌آب‌وهوا را برای متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد فراهم کرده است.

به لحاظ خدمات پزشکی و درمانی نیز منطقه سعادت‌آباد امکانات مناسبی را داراست. بیمارستان شهید مدرس، بیمارستان اعصاب و روان نیایش و بیمارستان پارسیان که به صورت تخصصی خدمات درمانی و پزشکی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد در صورت لزوم به‌راحتی از خدمات این مراکز استفاده کنند.

اگر علاقه به خرید و مراکز تجاری دارید با خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد به خواسته خود دست خواهید یافت زیرا در راستای خیابان اصلی سعادت‌آباد تا چشم کار می‌کند مراکز تجاری و خرید وجود دارد. در این محله مراکز خرید مهمی همانند اریکه ایرانیان، ابریشم، گلستان، پرواز، پاساژ مادر، مجتمع تجاری رویال، سهیل، سروشان، بوعلی در کنار مغازه‌ها و هایپرمارکت‌های متعدد محلی و همچنین بازار میوه‌وتره‌بار امکان یک زندگی مناسب را برای ساکنان فراهم کرده است.

بسیاری از افراد که جزو دوستداران ورزش هستند نیز با خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد زندگی مطلوبی را در این محله خواهند داشت به شکلی که در این منطقه مراکز ورزشی متعددی وجود دارد که زمینه یک زندگی سالم و مملو از تندرستی را برای این قشر فراهم کرده است.

هتل‌های مطرحی همچون هتل اسپیناس پالاس، پارسیان آزادی و اوین است که علاوه بر مراسم‌های خاصی که در این هتل‌ها برگزار می‌شود بسیاری از گردشگران و توریست‌ها نیز برای یک اقامت مطلوب به این هتل‌ها مراجعه می‌کنند.

علاوه بر بافت نو و جدید محله سعادت‌آباد که بسترهای یک زندگی لوکس و مدرن را برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد فراهم کرده است لازم است بدانید که معروف‌ترین زندان ایران تحت عنوان زندان اوین نیز در این محله قرار دارد.

آنچه که به طور حتم بیش از هر چیز در محله سعادت‌آباد توجه شما را به خود جلب خواهد کرد شمار زیاد میدان‌های این محله است. به شکلی که اگر در این محله شروع به قدم‌زدن کنید در طول مسیر خود میدان‌های سرو، کتاب، کاج، شهید تهرانی مقدم و فرهنگ را که جزو میدان‌های اصلی این محله هستند را خواهید دید.

اما همان‌طور که به آن اشاره کردیم محله سعادت‌آباد از جمله گران‌ترین محله‌های منطقه ۲ تهران محسوب می‌شود که بیشتر ساکنان آن را قشر مرفه جامعه تشکیل می‌دهند به همین دلیل اگر شما هم از جمله افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد و خیابان‌های مشهور آن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌های فرهنگ، سرو، ۲۴ متری، شهرداری، آسمان، صراف‌ها، علامه و درختی به جستجوی ملک موردنیاز خود بپردازید.

یکی دیگر از محله‌هایی که امروز به آن خواهیم رفت منطقه قدیمی و مشهور شهرآراست. این محله نیز که در منطقه ۲ شهرداری و غرب تهران قرار گرفته یکی از منطقه‌هایی به شمار می‌رود که طرف‌داران بسیاری را داشته و شهروندان زیادی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا هستند.

اگر نگاهی به گذشته محله شهرآرا داشته باشیم به این مطلب می‌رسیم که این محله نیز همانند محله طرشت به‌وسیله ابراهیم دریانی ساخته شده که بیشتر این بناها درگذشته شکلی ویلایی را داشته است اما رفته‌رفته با افزایش ساخت‌وسازها در این محله آپارتمان‌های نوسازی ایجاد شده که این امر زمینه خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا را متناسب با هر سلیقه‌ای فراهم کرده است.

وقتی به محله شهرآرا وارد می‌شوید در شمال این خیابان اتوبان جلال آل‌احمد، در جنوب خیابان ستارخان، در غرب بزرگراه شیخ فضل‌الله و در شرق بزرگراه چمران را خواهید دید که دسترسی به این محله از طریق اتوبان توحید و محله ستارخان باعث شده که ساکنان و علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا دغدغه‌ای را دررابطه‌با رفت‌وآمد به نقاط مختلف تهران نداشته باشند.

محله شهرآرا به وجود رستوران و کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها شهرت دارد به شکلی که بسیاری از افراد روزانه به همراه خانواده و دوستان اوقات فراغت خود را در این مراکز سپری می‌کنند به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که محله شهرآرا منطقه‌ای زنده است.

اما برای تأمین مایحتاج ساکنان و افراد جویای خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا نیز امکانات ویژه‌ای وجود دارد. در این محله مجتمع تجاری و خرید کوشک، زیتون، ارکیده و برج شهرآرا در کنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌ها و هایپرمارکت‌ها و همچنین بازار میوه‌وتره‌بار محله شهرآرا این امکان را ایجاد کرده‌اند تا ساکنان نیازی به رفت‌وآمد به محله‌های اطراف برای خریدهای روزمره خود نداشته باشند و تمامی اقلام ضروری را از همین محله تهیه کنند.

در محله شهرآرا تا چشم کار می‌کند مجتمع‌های مسکونی با بهترین امکانات وجود دارد که بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا و به‌خصوص مجتمع‌های مشهوری چون کوی نویسندگان، کوشک، ستارخان، ناهید، نسیم، ارکیده و نسترن حس و حال زندگی در محله دنج و مملو از آرامش را داشته باشند.

به لحاظ فضای سبز نیز محله شهرآرا از امکانات مناسبی برخوردار است زیرا در این محله بوستان شهرآرا با قدمتی ۶۰ ساله و بوستان‌های دیگری همانند کوشک و ستارخان این محله را به منطقه‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا تبدیل کرده که بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا و حاشیه این بوستان‌ها از طبیعت و آب‌وهوای مطلوب این محله بهره‌مند شوند.

در خصوص مراکز بهداشتی و درمانی نیز محله شهرآرا با مشکلی مواج نیست به شکلی که بیمارستان تخصصی حضرت رسول و درمانگاه دریانی‌ها باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا در صورت نیاز از خدمات پزشکی و درمانی این مراکز بهره‌مند شوند.

اما در محله شهرآرا ادارات و سازمان‌های مهمی نیز وجود دارد که بر اهمیت این محله افزوده است. اداره ثبت‌اسناد و املاک غرب، اداره گذرنامه، بنیاد فرهنگ انقلاب اسلامی و همچنین سازمان گوشت کشور در این محله زمینه‌ای را فراهم کرده که بسیاری از افراد که در این مراکز شاغل هستند تلاش به خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا کنند.

محله شهرآرا در مقایسه باسعادت آباد در منطقه ۲ از آپارتمان‌هایی با قیمت به نسبت پایین‌تری برخوردار است به همین دلیل اگر شما هم تصمیم به سکونت در منطقه ۲ و پرداخت هزینه‌ای منطقی‌تر را دارید خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

و آخرین محله‌ای که امروز به بررسی آن می‌پردازیم یکی از مناطق لوکس و اعیان‌نشین شمال تهران و منطقه ۱ شهرداری است که به دلیل قرارگرفتن در محدوده شمیرانات از آب‌وهوای بسیار مطلوب و فرح بخشی برخوردار است به‌نحوی‌که این آب‌وهوا باعث شده که بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه باشند.

در قدم نخست آنچه که در خصوص خرید و اجاره آپارتمان در الهیه لازم است که بدانید وجود بهترین و لوکس‌ترین امکانات در این محله است که بسترهای یک زندگی مملو از آرامش را برای ساکنان فراهم کرده است.

به لحاظ مکانی محله الهیه از شمال با تجریش، از جنوب با پل صدر، از غرب با خیابان زیبای ولیعصر و اتوبان مدرس و از شرق با خیابان شریعتی در ارتباط است به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که شهروندان با خرید و اجاره آپارتمان در الهیه با استفاده از این دسترسی‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز به‌سهولت می‌توانند به نقاط مختلف تهران رفت‌وآمد کنند.

همان‌طور که گفته شد محله الهیه یکی از مناطق لوکس کلان‌شهر تهران محسوب می‌شود به شکلی که بسیاری از افراد این محله را به‌عنوان قلب پنت هاوس‌های تهران می‌شناسند به همین دلیل بسیاری از افراد که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه را دارند سعی می‌کنند تا به جستجوی آپارتمان در برج‌های دوقلوی الهیه و مجتمع چناران پارک بپردازند.

در محله الهیه اماکن بسیار مهمی نیز واقع شده که بسیاری از گردشگران و توریست‌ها سالانه برای مشاهده این مکان‌ها به محله الهیه مراجعه می‌کنند که موزه دکتر حسابی و موزه موسیقی ایران از آن جمله هستند.

اما باتوجه‌به لوکس بودن محله الهیه سفارتخانه‌های مهمی نیز در این محله وجود دارند که این مسئله باعث شده که بسیاری از فعالان در این سفارتخانه‌ها اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در الهیه با قیمت‌های بالا شوند که از جمله این سفارتخانه‌ها می‌توان به سفارت سوئیس، بلژیک، دانمارک، مالزی، مصر، فنلاند، و باغ سفارتخانه‌های آلمان، ترکیه و روسیه اشاره کرد.

باتوجه‌به لوکس بودن محله الهیه به طور حتم خرید ساکنان این محله نیز بسیار لوکس است به همین منظور بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در الهیه از مراکز خریدی همچون مدرن الهیه، سام سنتر و کویین سنتر مایحتاج خود را خریداری می‌کنند.

حال باتوجه‌به این امکانات لازم است بدانید که برای خرید و اجاره آپارتمان در الهیه باید از بودجه بالایی برخوردار باشید زیرا این محله یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق شمال تهران به شمار می‌رود اما با این پیشینه ذهنی برای آنکه خرید و اجاره‌ای مطلوب و رضایت‌بخش را در محله الهیه داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محل کار با سکونت خود به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کرده و پس از انتخاب نام محله الهیه به مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید.

با این اقدام شما پس از انتخاب گزینه‌ای متناسب باسلیقه و بودجه خود در شرایط خاص پاندمی کرونا با بازدید غیرحضوری و کسب اطلاعات دقیق از ملک و مشاهده تصاویر واقعی از آن این امکان را خواهید داشت تا با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی تماس گرفته و ضمن هماهنگی اقدام به بازدید حضوری و توافق قیمتی پرداخته و در صورت انتخاب قطعی اقدام به عقد قرارداد نهایی کنید در این حالت شما بدون اتلاف زمان و هزینه بازدیدهای پی‌درپی و ترددهای بی‌رویه شهری به‌سهولت آپارتمان موردنظر خود را متناسب با بودجه در نظر گرفته شده انتخاب کرده و در پی آن خرید و اجاره‌ای مقرون‌به‌صرفه را خواهید داشت. این در حالی است که باتوجه‌به پاندمی کرونا نگرانی را در خصوص ابتلا به این بیماری نخواهید داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.