• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 24703
1

مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند

  • کد خبر : 22552
  • 13 بهمن 1399 - 19:03
مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند
بام نیوز: مربیان دو تیم پاس ناجا و دانشگاه آزاد بعد از صعود به دیدار نهایی از کسب پیروزی مقابل رقیب و رسیدن به سکوی عنوان قهرمانی صحبت کردند.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور با صعود دو تیم دانشگاه آزاد و پاس ناجا به پایان رسید. دیدار فینال این دوره از مسابقات قرار است از ساعت ۱۴ در محل سالن آکادمی ملی ووشو برگزار شود.

پیش از این دیدار سرمربیان دو تیم از برتری مقابل رقیب و کسب سکوی نخست مسابقات با خبرنگار مهر صحبت کردند.

سرمربی پاس ناجا: یک اشتباه نتیجه را تغییر خواهد داد

حمید منصوریان مربی پاس ناجا به خبرنگار مهر گفت: لیگ سال ۹۹ بسیار پویا و با سطح کیفی بالایی برگزار شد. شیوه برگزاری بسیار متفاوت با سالهای گذشته برگزار شد و به نوبه خودم از دست اندکاران برگزاری مسابقات خانی مسئول سازمان لیگ که سنگ تمام گذاشتند و رئیس فدراسیون که همه تلاش خود را به کار بستند که چنین رویداد با کیفیتی را شاهد باشیم.

وی در مورد دیدار نهایی گفت: ما برای حضور در لیگ برتر ووشو چند ماه است که در اردو هستیم و شبانه روز تمرین می‌کنیم. همه تیم‌ها را نیز با اختلاف شکست داده و با اقتدار به فینال رسیدیم. در مبارزه پایانی هم تمام سعی خود را خواهیم داشت تا از عناوین گذشته خود دفاع کنیم. البته دو تیم با بهره گیری از قهرمانان ملی، با بهترین ترکیب به میدان می آیند. سطح فنی دو نزدیک است که یک اشتباه باعث تغییر نتیجه خواهد شد و امیدوارم بهترین نتیجه را ما بگیریم.

دهقان: به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

علی دهقان سرمربی دانشگاه آزاد هم گفت: لیگ در فصل جاری خیلی خوب و با کیفیت برگزار شد که واقعاً جای تشکر دارد از دست اندرکاران برگزاری بخصوص رئیس فدراسیون که رقابتهایی با سبک و سیاق جدید را برگزار کردند.

وی افزود: در پایان رقابتهای مقدماتی تیم ما به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی شد و موفق شدیم با برتری مقابل رقیب به بازی پایانی راه پیدا کنیم. از آن سو نیز پاس ناجا همین شرایط را داشت و باید در پیکار با این تیم از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کنیم. ما به دلیل شیوع کرونا و دوری ووشوکاران از تمرینات، چند ماهی اردوی شبانه روزی داشتیم و با شرایط خوبی که در سانادا و تالو داریم

دهقان در پایان گفت: در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم و ووشوکاران ملی پوش از جمله محسن محمد سیفی را جذب کردیم. حضور سیفی به عنوان پرافتخارترین ووشوکار فعلی ایران می‌توان خیلی برای افزایش روحیه و انگیزه اعضای تیم مؤثر باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.