• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

چگونه کوله پشتی خود را بیش از حد سنگین نکنیم

  • کد خبر : 35057
  • 19 فروردین 1400 - 21:37
چگونه کوله پشتی خود را بیش از حد سنگین نکنیم
بام نیوز: اگر بعد از جا دادان تمام آیتم های ضروری ، فضای زیادی برایتان باقی ماند ، چند مورد از تجهیزات لوکس خود را در کوله پشتی قرار دهید.

این مطلب خصوصا برای کسانیکه عادت دارند همیشه کوله پشتی خود را پراز تجهیزات اضافی بکنند، توصیه می شود .توجه داشته باشید : کوله پشتی شما و تمام تجهیزات داخل آن ، زمانی که در مسیر کوهنوردی قرار گرفتید ، تبدیل به قسمتی از بدن شما می شوند . هرچقدر وزن کمتری با خود حمل کنید ، صعود شما راحت تر و آسوده تر خواهد بود .

در کم کردن وزن کوله پشتی خود مشکل دارید؟ این موارد را امتحان کنید .

تمام تجهیزات و پوشش هایی که می خواهید برای صعود در کوله پشتی جا دهید را، جلوی خود قرار دهید .از کیسه خواب گرفته تا لباس ، غذا و پناهگاه ( چادر ) که حتما به آن ها نیاز دارید و حتی کتاب و روزنامه ها و یا سویشرت اضافی که معمولا به آن ها نیازی پیدا نخواهید کرد .

تجهیزات ضروری را ، در قسمت دیگری قرار دهید . حواستان باشد وقتی می گوییم ضروری ، وجود آن آیتم برای به پایان رساندن صعودتان، ضروری است . سعی نکنید با قرار دادن آیتم های اضافی در آن ، تقلب کنید !

حالا به باقیمانده ی تجهیزات خود نگاه کنید . ما آن ها را  تجهیزات لوکس  می نامیم . حداقل نصف این تجهیزات را حذف کنید چون هر دوی ما می دانیم این تجهیزات کاربرد چندانی نیز برای شما نخواهند داشت !

اگر بعد از جا دادان تمام آیتم های ضروری ، فضای زیادی برایتان باقی ماند ، چند مورد از تجهیزات لوکس خود را در کوله پشتی قرار دهید ، اما اگر باز هم پس از طبقه بندی وسایل ضروری و لوکس خود ، وزن کوله پشتی شما بیش از حد بود ، باز هم در طبقه ی آیتم های لوکس جستجو کنید و آن ها را کم کنید . نگران نباشد ، بالاخره به وزنی متعادل خواهید رسید .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=35057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.