• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
0

کنیا با مجموعه‌های تلویزیونی، گردشگر چینی جذب می‌کند

  • کد خبر : 24248
  • 19 بهمن 1399 - 12:58
کنیا با مجموعه‌های تلویزیونی، گردشگر چینی جذب می‌کند
بام نیوز:کنیا برای جذب هزاران گردشگر چینی دست به دامان مجموعه‌های تلویزیونی چینی شد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، در شرایطی که کنیا موفق‌ترین کشور آفریقایی در جذب گردشگران چینی به شمار می‌رود، اداره گردشگری این کشور از نمایش چند مجموعه تلویزیونی ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگران این کشور در چین خبر داد.

به گزارش آل‌افریکا، در این راستا در ماه‌های آتی یک مجموعه تلویزیونی ۹ قسمتی ویژه معرفی جاذبه‌های طبیت‌گردی کنیا و همچنین نمایش کوچ حیوانات وحشی و نحوه زندگی و تولید مثل آنها در شبکه ملی تلویزیون چین (CCTV) پخش خواهد شد و از چند شبکه خصوصی چین نیز برای ساخت برنامه‌های مستند دعوت به عمل آمده که بخش زیادی از هزینه ساخت آنها نیز توسط اداره گردشگری کنیا تقبل خواهد شد.

کنیا در سال ۲۰۱۳ با رشد ۹۰ درصدی گردشگرانش از پرجمعیت‌ترین کشور جهان میزبان حدود ۶۰ هزار گردشگر چینی بود. در این شرایط دولت کنیا قصد دارد با برقراری خطوط پروازی مستقیم به شهرهای مختلف چین از جمله «شانگهای» و «گوآنگ‌ژو» تعداد گردشگران چینی این کشور را در سال ۲۰۱۶ به رقم ۱۸۰ هزار نفر برساند. از سوی دیگر دولت کنیا قصد دارد در آینده نزدیک از خبرنگاران حوزه گردشگری صدها روزنامه‌ چین برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور دعوت به عمل آورد.

کنیا که بیش از نیمی از گردشگرانش از کشورهای انگلیس، ایتالیا و آمریکا هستند، موفق‌ترین کشور قاره آفریقا در جذب گردشگر در سال ۲۰۱۱ بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده به مقصد نخست گردشگری این قاره تبدیل شود. کنیا از جاذبه‌های گردشگری بسیاری بهره می‌برد که در این میان پارک‌های ملی این کشور شهرت جهانی دارند و هرساله میزبان هزاران گردشگر به ویژه طبیعت‌گردان است که برای تماشای جنگل‌های بکر و دست‌نخورده و گونه‌های مختلف حیوانی مانند فیل‌ها، شیرها و زرافه‌ها به کنیا سفر می‌کنند.

دولت کنیا نیز طی سال‌های اخیر در راستای جذب بیشتر گردشگران بودجه ویژه‌ای برای بازاریابی فراگیر در تمامی حوزه‌های صنعت گردشگری و راه‌اندازی دفاتر جدید گردشگری در کشورهای مختلف جهان اختصاص داده و حضور پررنگی در نمایشگاه‌های جهانی معتبر صنعت گردشگری داشته است که این امر شرایط سرمایه‌گذاری خارجی را تسهیل کرده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=24248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.