• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

تمرینات کاردیو مناسب برای تقویت عضلات پا برای بانوان

  • کد خبر : 42238
  • 01 خرداد 1400 - 12:13
تمرینات کاردیو مناسب برای تقویت عضلات پا برای بانوان
بام نیوز: به مدت 5 دقیقه بدنتان را گرم کنید و سپس بر روی دستگاه به مدت 45 ثانیه با سرعت بالا و 15 ثانیه با سرعت کم دوچرخه سواری کنید. 10 بار این روند را تکرار کنید. به مدت 5‌ دقیقه بدنتان را خنک کنید.

۱۵ الی ۲۰ دقیقه تمرینات کاردیو را ۳ الی ۴‌ بار در هفته با برنامه تمرینات عضلات پا ادغام کنید. می توانید قبل از شروع و یا بعد از اتمام برنامه این حرکات کاردیو را انجام دهید. برخی از این حرکات نیاز به دستگاه های موجود در باشگاه دارد و برخی دیگر خیر.
۱دوچرخه سواری
به مدت ۵ دقیقه بدنتان را گرم کنید و سپس بر روی دستگاه به مدت ۴۵ ثانیه با سرعت بالا و ۱۵ ثانیه با سرعت کم دوچرخه سواری کنید. ۱۰ بار این روند را تکرار کنید. به مدت ۵‌ دقیقه بدنتان را خنک کنید.
۲پیاده روی سریع
با پیاده روی می توانید وزن خود را کاهش دهید ، اما باید ضربان قلبتان را افزایش دهید. به مدت ۲ الی ۳ دقیقه آهسته راه بروید و سپس سعی کنید تا جایی که می توانید سریع راه بروید. ۲ دقیقه استراحت کنید و همین روند را ادامه دهید.
۳پیاده روی / دویدن
۲ الی ۳ دقیقه آهسته راه بروید تا بدنتان گرم شود. سپس ۱‌ دقیقه با سرعت راه بروید و ۱ دقیقه بدوید. به صورت متناوب این حرکت را ادامه دهید. ۲ دقیقه استراحت کرده و همین روند را ادامه دهید.
۴الپتیکال
با تمرینات استقامتی آسان بدنتان را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه گرم کنید. سپس سطح تمرین را بالا برده و خودتان را به چالش بکشید. به مدت ۲ دقیقه با سرعت بالا ادامه داده و سپس ۳۰ ثانیه با سرعت آرام پیش بروید. استراحت کوتاهی کرده و همین روند را در کنار تمرینات عضلات پا انجام دهید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=42238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.