• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

در هنگام عضله سازی و کاهش چربی به فکر رژیم نباشید

  • کد خبر : 50503
  • 27 مرداد 1400 - 7:29
در هنگام عضله سازی و کاهش چربی به فکر رژیم نباشید
بام نیوز: عضله برای بدن شما به منزله سوخت است و وقتی کالری دریافتی ناکافی باشد، حاضر است خودش را کاملاً در اختیار بدن قرار دهد. ضمناً شیوه بقای ما به گونه‌ای است که منابع چربی را برای مصرف شدن برانگیخته کرده و تعجب می‌کنید که چه اتفاقی افتاده است.

رژیم گرفتن، بدترین اشتباهی است که در تلاش‌هایی که برای ساختن عضلات بدون چربی انجام می‌دهید، مرتکب می‌شویم. در واقع، وقتی کالری محدود می‌شود، بدن برای مصرف انرژی، دنبال منابع انرژی خواهد رفت. حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟

عضله برای بدن شما به منزله سوخت است و وقتی کالری دریافتی ناکافی باشد، حاضر است خودش را کاملاً در اختیار بدن قرار دهد. ضمناً شیوه بقای ما به گونه‌ای است که منابع چربی را برای مصرف شدن برانگیخته کرده و تعجب می‌کنید که چه اتفاقی افتاده است.

تغذیه ترکیبی و متنوع داشته باشید و به نفع عضلات‌تان بخورید. بدن ما برای عملکرد مؤثر به غذا نیاز دارد و زمانی که تمرینات بدنسازی و تمرینات هوازی هم به برنامه‌مان اضافه می‌شوند، دیگر جایی برای حذف یا محدود کردن بعضی از مواد مغذی باقی نمی‌ماند.

چون انرژی مورد نیاز عضلات باید همیشه تأمین باشند. با رژیم‌های جورواجور و گیج کننده‌ای که این روزها برای رسیدن هرچه سریع‌تر به هدف در اختیارمان قرار می‌گیرد، خیلی مهم است که وسوسه نشده و در دام شان گرفتار نشویم. کم خوری و پیروی از مُدهای رایج تغذیه‌ای شما را به عضلاتی که می‌خواهید نمی‌رساند.

ساختن توده عضلانی بدون چربی، با مصرف پروتئین با کیفیت، کربوهیدرات‌های سالم، چربی‌های سالم و نوشیدن آب فراوان در طول روز میسر می‌شود که باعث می‌شود به بهترین وضعیت ممکن به بدن و اندام‌تان برسید. کم بخورید همیشه بخورید کم خوری بهتر از نخوردن است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=50503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.