• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 24696
1

صعود به قله کان صیفی (ورزرین) ایلام-۱۱ مهر ۹۹

  • کد خبر : 27247
  • 30 بهمن 1399 - 16:40
صعود به قله کان صیفی (ورزرین) ایلام-۱۱ مهر ۹۹
صعود به قله کان صیفی (ورزرین) ایلام-11 مهر 99

۹۹٫۷٫۱۱

بیست و هشت نفر از اعضای باشگاه جمشید در ساعت پنج صبح روز جمعه مورخ یازدهم مهرماه به قصد صعود به قله کان صیفی(ورزین) با اتوبوس نارنجی رنگ به سمت شهرستان ملکشاهی روستای کیه نی پیه ن حرکت کردند.

بلندترین قله کبیرکوه «کان صیفی» نام دارد که در ناحیه «ورزین یا ورزرین» واقع شده‌است. این قله ۲۸۱۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

بعد از نرمش صبحگاهی در ساعت ۶ و نیم در یک هوای پاییزی بسیار عالی با کوله پشتی های پر از آب و آذوقه به سمت قله به راه افتادیم. یک ساعتی بعد از حرکت، در گروه هایی چند نفره صبحانه را در زیر سایه درختان بلوط میل کردیم. بیست دقیقه ای بعد از توقف با سرقدمی آقای فتاحی و عقب داری آقای خاوری به مسیر ادامه دادیم. شیب مسیر زیاد ولی همه اعضا مثل همیشه پرانرژی و شاداب قدم برمی‌داشتند. یکی از آقایان به دلیل کمردرد شدید قادر به ادامه‌ی مسیر نبودند. بعد از سه ساعت حرکت با توجه با صلاحدید سرپرست باشگاه تیم به دو گروه تقسیم شد. یکی از بانوان تیم دوم به دلیل ناراحتی معده از ادامه‌ی مسیر انصراف و با فداکاری یکی دیگر از بانوان در محل متوقف شدند. تیم اول در ساعت دوازده ظهر و تیم دوم بعد از یک ساعت موفق به فتح قله شدند. ناهار را در قله صرف و بعد از استراحت و عکس یادگاری در ساعت ۶ و نیم عصر به سمت ایلام حرکت کردیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.