• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

۴ نکته مهم در رابطه با افزایش قدرت در تمرین

  • کد خبر : 44332
  • 18 خرداد 1400 - 22:16
۴ نکته مهم در رابطه با افزایش قدرت در تمرین
بام نیوز: کنترل انرژی و قدرت درونتان را زمانی که می‌خواهید وزنه‌های سنگین بلند کنید، در دست بگیرید. انرژی درون و طزر ایستادن صحیح باعث می‌شود عضلات لگن، کمر، ران و شکم به صورت یک سیستم واحد و قدرتمند عمل کنند.

نکاتی که در این مقاله برای شما بازگو می‌کنیم، هیچ‌کدام به تنهایی تغییر خاصی در تمرین با وزنه برایتان ایجاد نمی‌کند. ولی اگر همه این ۸ نکته را با هم دنبال کنید می‌توانید به راحتی وزنه‌هایتان را افزایش دهید.

۱. از انرژی درونتان استفاده کنید
کنترل انرژی و قدرت درونتان را زمانی که می‌خواهید وزنه‌های سنگین بلند کنید، در دست بگیرید. انرژی درون و طزر ایستادن صحیح باعث می‌شود عضلات لگن، کمر، ران و شکم به صورت یک سیستم واحد و قدرتمند عمل کنند.

۲. باکتان را پر کنید
برای کسب انرژی و جلوگیری از افت قند خون در حین تمرین، قبل از تمرین غذای خوب بخورید. ۹۰ دقیقه تا ۲ ساعت قبل از تمرین غذایی حاوی میزان متعادلی پروتئین، کربوهیدرات و چربی های سالم میل کنید.

۳. استراحت کنید
نداشتن استراحت کافی بزرگترین اشتباهی که افراد انجام می‌دهند. بلند کردن وزنه‌های سنگین، نیاز به ۳ تا ۵ دقیقه استراحت بین هر ست دارد تا سیستم عصبیتان بازیابی شود. زیرا فشار زیادی به سیستم عصبی وارد شده و باید استراحت کند و انرژیش را بازیابد.

۴. نفستان را حبس نکنید
یک نفس عمیق قبل از بلند کردن وزنه، پایداری و ایمنی زیادی برای ستون فقراتتان ایجاد می‌کند و آنرا خیلی محکم نگه‌ می‌دارد. نفستان را حبس نکنید، ولی کامل هم آن را بیرون ندهید. هنگام پایین آوردن وزنه، خیلی آرام نفستان را بیرون دهید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=44332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.